,

piątek, 22 czerwca 2012

BeBeauty Hands Expert!v - Krem do rąk ochronny

Co mówi o nim producent:
Krem do codziennej pielęgnacji suchej skóry rąk. Intensywnie regeneruje, przynosząc ulgę szorstkim i spierzchniętym dłoniom. Jego formuła łączy działanie oleju kokosowego i masła Shea, zapewniając optymalny poziom nawilżenia, a także chroniąc przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Krem został wzbogacony o glicerynę, która nadaje skórze elastyczność, miękkość i jedwabistą gładkość. Subtelny zapach daje długotrwałe uczucie świeżości, a lekka konsystencja sprawia, że łatwo rozprowadza się na skórze.

Skład:
Aqua - woda
Cocos Nucifera Oil - olej kokosowy, emolient
Butyrospermum Parkii Butter - masło shea, emolient
Cetearyl Alcohol - alkohol cetearylowy, nawilża, substancja konsystencjotwórcza, wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe
Petrolatum - wazelina, otrzymywana z ropy naftowej, emolient
Glycerin - gliceryna, nawilża
Phenoxyethanol - konserwant
Glyceryl Stearate -  ester kwasu stearynowego i gliceryny, emulgator, substancja konsystencjotwórcza
PEG - 100 Stearate -  kwas stearynowy oksyetylenowany 100 molami tlenku etylenu, emulgator
Sodium Hydroxide - regurator pH
Parfum - substancja zapachowa
Ceteareth-20 - emulgator
Magnesium Sulfate - siarczan magnezu, środek kondycjonujący, stabilizator emulsji
Polyacrylic Acid -kwas poliakrylowy, zagęszczacz
Tocopherol - witamina E, nawilża
Methylparaben - konserwant
Ethylparaben - konserwant
Disodium-EDTA -stabilizator, regulator lepkości
PEG-8 -  substancja nawilżająca odpowiedzialna za prawidłowe nawilżenie, humektant
Ascorbyl Palmitate - przeciwutleniacz (antyoksydant),
Citric Acid - zwiększa trwałość kosmetyku, reguluje pH
Ascorbic Acid - kwas askorbinowy, wit. C, przeciwutleniacz (antyoksydant)

Cena: ok. 4 zł.
Pojemność: 125 ml
Dostępność: Biedronka
Konsystencja: typowa dla kremów do rąk  

Moja opinia: 
Patrząc na początek składu, jest naprawdę super! Zaraz po wodzie: kokos, shea, jednak porównując z działaniem na pewno dużo ich nie jest. Można również zauważyć sporo konserwantów i emulgatorów. Krem jest bardzo lekki, w miarę ładnie nawilża, szybko się wchłania. Nie ma typowych wypełniaczy na początku, typu parafina (ok. jest wazelina, ale dopiero na 5. miejscu). Myślę, że warto go wypróbować. Słyszałam od sporej ilości Osób, że nakładają go jako odżywkę bez spłukiwania na włosy. Ja jeszcze tego sposobu nie próbowałam, może się kiedyś skuszę :)
Wielkiego szału na mnie nie zrobił, jednak będę go kupować ze względu na dość ładny skład, a ciężko znaleźć podobny produkt i to w takiej cenie :)

Używałyście? :)

U Was też tak pochmurno? :(

18 komentarzy :

  1. Ja go mam, ale mi on wysusza ręce :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj :(
      Mi na szczęście żadnej krzywdy nie wyrządza ;)

      Usuń
  2. Nie wiem czy bym odważyła się go nałożyć na włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. tak pochmurno - przed chwilka padalo..... nie mialam tego produktu....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam na różne sposoby: pod olej, na końcówki, na dłonie i czasami na całe włosy jako odżywkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jak na tą cenę, ale moim hitem jest i tak Isana oliwkowa- jeszcze tańsza :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba bym się nie odważyła położyć kremu do rąk na włosy, hmmm :)

    Ja na szczęście mam "normalne" dłonie, raczej im nic nie potrzeba - ale w razie w warto wiedzieć!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ale to tylko nazwa ,,do rąk". Patrząc na skład, może dawać fajne efekty na włosach :)

      Usuń
  7. dziękuję za komentarz i również dodaję do obserwowanych:)
    z serii bebauty miałam peelingi owocowe, były nawet fajne,ale jakoś nie potrafię przekonać się do tej firmy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego kremu nie miałam, ale za 1,69 (no do 2 zł) są takie kremy do rąk z Natura Care (szukaj w Naturze przy podłodze!) o tak prostym składzie, że nie mogę, a są całkiem przyzwoite jak na ceną i skład :D Zresztą na dniach będę go recenzować, więc jeszcze sobie poczytasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam z niecierpliwością na recenzję! :)

      Usuń
  9. U mnie się rozjasniło :)
    Ja nie miała , ale ponoć świetny do zabezpieczania końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. burza:C oO.:) trzeba spróbować na włosach;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo o włosach nie słyszałam jednak mam w domu tubkę różowego więc dziś wieczorem wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie wiem czy ten różowy tak się nadaje pod względem składu :)

      Usuń
  12. również dodaje do obserwowanych :)

    krem mój ulubiony- stosuje go również na włosy na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię te kremy. Ale moim ulubionym jest RÓŻOWY, jest mega dobry noi cena extra :-)

    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)