,

środa, 13 czerwca 2012

Alterra, Feuchtigkeits - Spulung Granatapfel & Aloe Vera (Nawilżająca odżywka `Granat i aloes`)

Dziś Wam przedstawię odżywkę do włosów Alterry - Granat z aloesem.

Co Mówi o niej producent:

W odżywce zostały wykorzystane wybrane składniki najlepszej jakości. Wysokowartościowa kompozycja roślinna z ekstraktem z aloesu, granatu i kwiatu akacji pielęgnuje, nawilża oraz wzmacnia zmęczone, suche i zniszczone włosy.
Produkt:
- wolny od syntetycznych barwników, aromatów i konserwantów,
- bez silikonów, parafiny i innych produktów naftowych,
- przebadany dermatologicznie,
- wegański.


Skład:

Aqua - woda
Alcohol* - alkohol
Stearamidopropyl Dimethylamine  składnik o kilku właściwościach, m.in. odżywia włosy, działa antystatycznie, a dzięki zmniejszaniu napięcia powierzchniowego ułatwia rozprowadzanie kosmetyk
Glycerin - gliceryna, nawilża
Cetearyl Alcohol alkohol cetearylowy, nawilża, substancja konsystencjotwórcza, wpływa na lepkość gotowego produktu i poprawia właściwości użytkowe
Myristyl Alcohol alkohol mirystylowy, składnik konsystencjotwórczy
Glycine Soja Oil* - olej sojowy, nawilża
Punica Granatum Seed Oil* - olej z pestek granatu
Ricinus Communis Oil* - olejek rycynowy, nawilża
Punica Granatum Extract* - ekstrakt z granatowca właściwego (granatu), zawiera wysokie stężenia witamin C i z grupy B, działa bakteriostatycznie
Aloe Barbardensis Extract* - ekstrakt z aloesu, działa nawilżająco
Acacia Farnesiana Extract* - ekstrakt z akacji, regeneruje, ma działanie antyseptyczne
Lauroyl Sarcosine - ma właściwości myjące
Sodium Lactate - Sól sodowa kwasu mlekowego, hydroflowa substancja nawilżająca
Hydroxyethylcellulose - niejonowy zagęstnik hydrofilowy
Carthamus Tinctorius Oil* - olej z krokosza barwierskiego, zawierający sporo kwasu linolenowego
Tocopherol - wit. E
Helianthus Annuus Seed Oil - olej słonecznikowy
Ascorbyl Palmitate - 
Substancja wykorzystywana często jako zamiennik witaminy C

Parfum** - zapach
 Linalool** - Nienasycony alkohol alifatyczny z grupy terpenów. Imituje zapach konwalii.
Limonene** - jednopierścieniowy weglowodór terpenowy. Imituje zapach skórki cytrynowej
Geraniol** - nienasycony alkohol alifatyczny z grupy terpenów. Imituje zapach pelargonii
Citronellol** - alifatyczny alkohol terpenowy. Imituje zapach róży i geranium
Citral** - Alifatyczny aldehyd terpenowy. Imituje zapach cytryny

* Składniki z certyfikatem rolnictwa ekologicznego
** Naturalne olejki eteryczne


Cena: ok. 10 zł.
Pojemność: 200 ml
Konsystecja: gęsta, zwarta
Dostępność: Rossmann


Moja opinia: Odżywka w zupełności mi nie pasuje. Mam po niej spuszone włosy (myślę, że to przez glicerynę, która znajduje się wysoko w składzie). Nic wcześniej tak źle na mnie nie działało jak ona. Podchodziłam do niej parę razy ale zawsze to samo. Jest dość wydajna. Zapach ma wyśmienity! :)
Być może za jakiś czas skusze się na inną z tej firmy.
Używałyście? :)


Wczoraj zgarnęłam torebkę za 20 złotych na rynku :) W sam raz na upalne dni :) Na żywo lepiej się prezentuje :)





28 komentarzy :

  1. U mnie na początku się nie sprawdzała ( zimą), ale wiosną moje włosy bardzo ją polubiły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety ani zimą, ani teraz :(

      Usuń
    2. A próbowałaś innych odżywek z Alterry??

      Usuń
    3. Jeszcze nie, ale pewnie coś wypróbuję :)

      Usuń
  2. Kochana polecam wersję z morelką właśnie ją testuję i fajnie się spisuje:) włoski są błyszczące i jakby uniesione u nasady, przyjemny efekt:)Może Tobie też będzie służyć skoro granat nie dał rady:)
    Czarodziejka335

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Pewnie za jakiś czas się skuszę na nią :)

      Usuń
  3. Dziękuję za komentarz i oczywiście też obserwuję :)
    Świetny blog i teraz już wiem gdzie będę szukała opini na temat kosmetyków.
    Pozdrawiam
    trendy-dummy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam maske z tej serii ! Może kupię i odzywkę ? Ale to jak wykończę boje maskowo-odżywkowe zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam i nie mam zdania, nic nie robi szczególnego z włosami..

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam. Jakoś się boję. Miałam szampon z Alterry ale ucieszyłam się jak już się skończył. Nie służył moim suchym, rozjaśnianym włosom. Niestety moje włosy potrzebują tych wszystkich sls-ów, parabenów, silikonów...heheh

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie mi się kończy ! bardzo wydajna !
    mam gładsze włosy ;d muszę wypróbować maseczkę!

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo fajnego bloga, więc ja też obserwuję :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ta torebeczka jest urocza- naprawde:) typowa na lato... no tylko lato cos nam sie chowa ostatnio:) buziaki - obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam, ale skoro włosy się puszą to jednak się nie skusze ;/
    ładna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie mogą się wcale nie puszyć po niej :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  11. Przekonałaś mnie do wypróbowania tej odżywki :) Interesujący post :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mania-kreuje-moda.blogspot.com/
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ją uwielbiam:) Ps świetny blog, ja fascynuję się ostatnio olejkami i ciesze się, że tu trafiłam.

    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie sprawdza się idealnie! Plus to oczywiście super skład. Od paru miesięcy nie używałam nic innego (nawet na wyjazd kupiłam sobie taką malutką wersję :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że się nie sprawdziła u Ciebie :| ja mam jedną odżywkę z gliceryną ale ma również silikony i po niej mam bardzo fajne końcówki... więc może u mnie się sprawdzi- chyba, że to sprawka silikonów :| Myślisz, że mogłaby być dobra do nakładania na włosy po wcześniejszym myciu ich odżywką albo możesz jakąś polecić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, myślę, że to sprawa indywidualna, ale warto sprawdzić :) zależy jeszcze jakie ma silikony. Jeśli trudno rozpuszczalne, to warto przy następnym myciu użyć jakiegoś myjadła, co je usunie. Inaczej mogą być obciążone :)Jeśli wcześniej, przed myciem odżywką nie używałaś niczego z slikonami, to śmiało możesz użyć takiej :)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad ;)

Z każdego komentarza cieszę się jak dziecko! :)
Podoba Ci się mój blog? Zapraszam do obserwowania :)